Garantija un saistību atruna

Garantija un saistību atruna

GARANTIJA

Visām precēm, kuras www.ofmet.lv iegādājas Patērētājs (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tiek nodrošināta vismaz 2 gadu garantija. Klientiem, kuri nav Patērētājs, tiek nodrošināta Ražotāja noteiktā garantija.

Ja precei, kuru iegādājāties, Jūs konstatējat ražotāja brāķi, lūdzam to kopā ar garantijas un pirkumu apliecinošiem dokumentiem nogādāt www.ofmet.lv birojā.



SAISTĪBU ATRUNA


LR MK noteikumi par distances līgumu 9.punkts nosaka, ka Patērētājam* ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. Taču, tai pat laikā jāņēm vērā, ka LR MK 2002.gada 28.maija noteikumu Nr. 207 "Noteikumi par distances līgumu" 14.1 punkts nosaka: "Patērētājs, izmantojot šajos noteikumos minētās atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai". 

Tāpēc lūdzam ņemt vērā, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņā patērētājam ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, iepazīties vizuāli ar izskatu, izmēru, taču neveicot nekādas manipulācijas. Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
 

Lūdzam patērētājam saglabāt iegādātās preces iepakojumu līdz atteikuma tiesību termiņa beigām un gadījumos, kad tiek izmantotas atteikuma tiesības, preci būtu vēlams atgriezt tās iepakojumā. 

Pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sesto daļu, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Ja tiks konstatēts, ka patērētājs ir sabojājis vai pasliktinājis preces stāvokli un tādā veidā nodarījis zaudējumus www.ofmet.lv, tādā gadījumā, www.ofmet.lv normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā izmantos tiesības no patērētāja pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzināšanu.


Pirkuma līguma kopijas interneta veikals ofmet.lv neuzglabā.

Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadkļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums pa telefonu 2 886 9988, vai sūtiet e-pastu: info@ofmet.lv 

Pirkuma pieteikumu Jūs varat aizpildīt latviešu vai krievu valodā.

Interneta veikalā www.ofmet.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar www.ofmet.lv pa epastu: info@ofmet.lv, tel. 2 886 9988, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem

* - šeit un turpmāk Patērētājs, atbilstoši "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma" 1.panta 3.daļai ir "fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību".

Follow @SiaOfmet
Tālrunis: +(371) 2 886 9988, E-pasts: info(at)ofmet.lv
Visas tiesības rezervētas. Sia OFMET © 2017